Vakthund

Ikväll när vi var ute och gick så kom det en kille hoppade emot oss, säkert inte hans avsikt, men den stora snövallen som fanns mellan honom och mig gjorde att han missbedömde sitt hopp och det kunde upplevas som om han skulle hoppa på oss. Jag har nog aldrig sett någon som kunnat vända i luften, för det var just vad han gjorde eftersom Gozzi visade gaddarna och skällde till, killen blev dörädd. Vilken vakthund jag har, kan vara bra att veta ifall någon skulle få för sig att hoppa på mig när man är ute på kvällen.

Det sägs att Grosser Munsterländer är en ulv i fårkläder

:-))

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt att veta att man är beskyddad och kan känna sig trygg på promenaderna.. Duktiga Gozzi!

Kram och ha en bra helg.

2010-01-29 @ 21:59:44
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0