Nyårsfirande

Vilken tur jag har som inte behöver åka till vildmarken under nyårsnatten. Gozzi är hel oberörd när det smäller och tjuter. Jag förstå att det måste vara jobbigt för stackars jycken som är rädd och inte vet vad som händer.
Kalla dagar och nätter gör att vattnet fryser och Gozzi vill mer än gärna ta sig en tur på isen. Vi får åka upp till sjön som barnen brukar åka på så får han ta sig en runda där.


Längtansfulla blickar ner på isen

Som sagt,
nytt år och nya möjligheter.
Hoppas att parningen tog på Gozzis syster Ella, för då blir det en tur till Stockholm i vår för att gosa bebbehundar.

Ha det så gott!
:-))

Kommentarer
Postat av: Brutus lillmatte

Brutus den token åker skridskor på isen, själv blir jag tokig av skräck när han åker runt, så jag undviker tjärnar eller sjöar när jag promenerar med honom.

2010-01-05 @ 00:30:23
Postat av: Sofie

Härligt att Gozzi inte är rädd. Moltaz reagerade inte heller så farligt, han var mest nyfiken på vad det var för något som lät. Spännande med vovvebebisar. Kram kram

2010-01-05 @ 14:27:43
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0