Långledig

Gozzi har haft långledigt från träning, nu räknar jag ju inte med vardagslydnaden. Men idag tog vi ett träningspass efter att jag vaknat. Nu ligger han helt utslagen och drömmer. Fötterna rör sig och jag hör morrande från hans strupe. Både låter och ser roligt ut.
Hoppas inte det är mig han drömmer om.


En av Gozzis valpar som snart är ett år. Blir man sugen eller?

Man kan ju bara hoppas att jag kommer att ha en Gozzivalp i framtiden. Skulle så gärna vilja ha en valp efter honom eftersom han har så många goda egenskaper.

:-))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Etter hva jeg leser på Alis blogg, er det mulig å få tak i et Gozzi barnebarn allerede om en mnd......

2010-01-16 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0