Träningspass i parkmiljö

Idag när jag kom hem från jobbet så gick jag en runda med Gozzi i morgonsolen. Karlskrona var bara så vackert en stad bara kan bli som ligger så nära vattnet. Efter en kall natt så var alla fåglar ivriga att få upp temperaturen, de jagade och busade runt på nästan den spegelblanka vattenytan. När vi kom fram till parken blev det ett träningspass. Men när jag fotograferade blommor fick Gozzi sitta fast i en lyktstolpe. Man vet ju aldrig:-)

Jag tog det säkra före det osäkra medan Nikon och jag fotograferade i parken.

När Emmie kommer från sitt möta väntas en långpromenad i det vackra vädret. Gozzi längtar och längtar.

Voff voff :-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0