HUNDLIV NR 4

Om ni vill se en snygg hund så kan ni köpa tidningen Hundliv nr 4, för där i är Gozzi med på tre ställen. Min kompis Tina blev tillfrågad från tidningen om de fick använda några av hennes bilder. Jättekul, tycker jag. Först trodde jag att Tina skickat in en bild på Gozzi och att det var så det hade gått till. När jag sedan fick tag i tidningen så var han först på en liten bild på framsidan sedan en liten bild till inne i tidningen och så en halvsida på ett annat uppslag. Repotaget handlade om hundens muskler, kondition, smidighet, välmående. Mycket bra läsning. Det var så kul med Gozzis bild, under står det "Muskelknutte?", där handlade repotaget om att bygga muskler och hur du ska ta reda på hur utvecklade din hunds muskler är idag.
Tina hade även bilder Tilly och Tillyvalp.

Tack Tina!
:-))


Kommentarer
Postat av: Fia

Så kul, ska se om jag kan hitta den tidningen, Kramar Fia

2009-10-26 @ 21:22:38
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0