Höst promenad i parken

Varje morgon då jag går i parken möter jag en äldre herre som är ute med sin lilla hund som är 11 år. Idag såg jag att han kollade efter oss då jag kom gående från andra sidan. Alltid när han får syn på oss så gör de sig ärende åt vårt håll även om han inte har som avsikt att gå ditåt från början.  Så pratar vi lite om ditt och datt, mest om väder och vind, så går vi vidare. Vi brukar också möta en dam med en arg lite spets, fattar inte hur en liten hund kan dra så pass. Hon vill inte stanna och prata utan nästa håller koll på oss så att hon kan ta ett annat håll. Mycket hundar är det, många ställen att skvätta på för Gozzi och många tikar att kolla på, samt en del hanar att bli sur på.


Blir man sugen, Eller?

:-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0