Sjuk hund

Att ha en sjuk hund är nästan som ha en sjuk bebis. Just nu så håller jag på att mata min matvägrande hund. Han har åter igen haft ett skov med kräkningar, nu har han fått behålla det lilla som jag matat i honom. Det blir inga längre promenader utan bara så pass att han kan uträtta sina behov. Det jobbiga är att man inte vet vad det beror på, men vi tror att det är något han ätit eftersom han har otroligt känslig mage. Nu har jag fått order om att han inte får äta något annat än sin skonkost. Jag brukar ju vara noga med att inte ge honom något men det är ju inte alltid som man ser vad han stoppar i munnen. Så nu håller vi tummarna att han återhämta sig så att vi kan ta långpromenader igen.


Snart så är det full fart igen

:-))

Kommentarer
Postat av: Fia

Aldrig roligt när de fina vännerna är sjuka, men stort krya på dig Gozzi.. Vi hoppas du snart är piggelin igen. Kram kram

2009-11-22 @ 22:42:17
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Sussi

Oj, så lik dom var! Jag har inte en aning om vad för ras det var. Inte ens ägarna visste riktigt. :S Men det måste vara en släkting till din vovve tycker jag. :)

2009-11-24 @ 19:06:33
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0