Löftet

Det man lovar måste man hålla. Så när jag vaknade idag så packade vi bilen för att åka till Öland. Jag har varit iväg till Säffle och Gozzi har varit hemma hos Jimmie. Innan jag åkte mutade jag med en resa till Öland med bad och harnosande om han inte surade för mycket.
Vi körde ner till Mellösa för att Gozzi skulle få bada och springa av sig lite. Så medans jag låg på alla fyra och fotograferade blommor så pasade det lilla monstret på och dra efter en hare han fått nos på. Jag fattade inget förrän två bakdelar syntes i fjärran. En engelsman som också var på fotograferingsuppdrag kom lommande med upplysningar om vad det lilla monstret var. Han undrade om jag ville ha hjälp med att fånga in honom, men jag tackade för upplysningarna. Skamsen ligger han nu på sin bädd och ber om ursäkt. Jag har inte bestämt om jag ska ta den i dag eller i morgon.


Gozzi tränar att stå på ett ben.

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, ja de hundarna... De kan de. Häfig bild du tagit, kram Fia

2009-05-11 @ 19:35:42
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: JOhanna och grabbarna

Hihi .. vänta du till imorn=)

2009-05-11 @ 19:57:50
Postat av: Annelie

Tok Gozzi! Kram kram

2009-05-13 @ 09:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0