Gruppfoto

Annica, jag och Bonnis matte försökte få till en gruppbild på våra fina vovvar. Bonnis matte ville att hennes valp skulle sitta bredvid Gozzi, men Gozzi var inte lika intresserad av samvaron. Bonni är en trevlig liten Grosser och kommer med all säkerhet att bli en riktig skönhet.


Det gäller att vara snabb, för Gozzi vill inte sitta bredvid Bonni. "Va trött jag blir" tänker Gozzi.
Gozzis mamma Fina tog allt med ro.



Bakom, med full koll över valpen, passade Gozzi bättre.


3 sekunder senare så blev denna bilden till.............


Busa med Bonni i vattnet var mycket roligare an sitta stilla.


"VÄNTA PÅ MIG""


Tiden går altid så fort när man kommer till Annica och Yngve. Efter två dygn med mycket hundprat, härliga promenader, god mat, spårträning, planering för nästa träff och mycket valpegos åkte vi hemåt igen.
Tusen tack mina kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0