Träning

Solen sken och vi gav oss iväg för att träna och ta lite foto på Gozzi som Ali kunde ge till valpköparna. På väg till ängen stannade vi och pratade lite med min pappa. Ja va hände då, solen gick i moln. Träningen gick jättebra och Gozzi var lyhörd och villig att kämpa. Men med fotograferingen gick det sämre. Snygg hund blir snyggare med lite solljus på. Men några bilder blev det allt. Sitter nu vid datorn och kollar ut på solen som skiner, ja,ja.  




Rengöring inför spårträning


Gozzi smyger på änderna


Kissepaus


Spårpinnepil

Kul att komma igång med träningen. Man blir lite mera taggad när solen tittar fram, även om man tränar något litet varje dag. Nu måste jag föröka ta mig i kragen och träna med visselpipa igen. Förra gången vi tränade in de olika signalerna så gick det jättebra. Men så sa någon att jag tränat in fel signaler. När jag då skulle ändra så det blev rätt, så var det någon annan som sa att det kunde vara som innan. Då tappade jag sugen. Men idag när min röst saknades så märkte jag hur bra det skulle vara med visselpipan. Så det är bara till att på det igen.

Man gör så gott man kan;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0