Tillyvalpsötnosar

Oj vad vi har grejat idag. Två långrundor har vi hunnit med. Den ena rundan slutade i en valplåda, medans Gozzi satt vakt utanför huset. God fika fick jag oxå och så hann jag med en runda till i valplådan innan Tillys matte fick släpa ut mig. Tilly gick en lång omväg idag för att slippa Gozzi, hon är nog inte sugen på lek och bus. (Men Gozzi är.)
Naturligtvis fick Nikon följa med.


Så mjuka och gosiga.


Syskonkärlek


Kan man få sova igen?


Valpen till vänster var min favorit idag.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Sååå otroligt fina och söta, hur sugen blir man inte när man ser de här godingarna. Trevlig kväll önskar jag dig, Kram Fia

2009-03-09 @ 22:11:04
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0