Smitaren

Straffet för att jag åkte till valparna och goza var att smita. Annelie ringde kl 13.00 och berättade att gozzi hade dragit som en avlöning. Min första tanke var" stackars Andreas" han kommer aldrig att passa Gozzi mera. Det har ju varit så bra att veta att Gozzi haft sitt andra hem hos  Annelie och Andreas. Jaha vad göra, jag i Stockholm Gozzi i Resbymåla. Is i magen, lätt va. Men jag hoppades på att de skulle lösa sig och det gjorde det. Andreas ringde och sa att Gozzzi hade blivit lämnad av någon. DUMMA HUND. Här är det bara bra, med mycket valpgoz och hundsnack.


Slörp slörp slörp.........


Gozzis syster "Ella"   kortet tagit på Notholmen idag.

Mamman till valparna, Gozzis syster "Ronja" .     

 

Gozzis mamma "Fina" som är mormor till valparna.
Foto: Lotta Törnström


Nu är alla klor fixade och valparna har fårtt mycket goz, sover nu gott i sin korg och längtar till morgondagen då vi ska fortsätta att leka, goza och mycket annat.

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Line Ørmen

Jeg har hentet Canutten hos Falken to ganger. Som far så sønn.... :-/

2009-03-17 @ 14:06:14
Postat av: Sofie

Skönt att det löste sig och att Gozzi är tillbaka... Kram Fia

2009-03-17 @ 21:58:33
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0