Matte ska svika mig.

Min matte ska åka ifrån mig för att titta på små nerkissade, vällingkladdiga, svartprickiga Grosser Monstervalpar i Stockholm. Fattar inte vad det kan ge, när en långpromenad med trevliga träningsinslag med mig finns inom närmare räckhåll. Jag har funderat på hur jag ska kunna stoppa detta. Inatt kom jag på det.....
Jag bad min vän Tilly om hjälp. Vi har tränat hela morgonen.

Foto; www.tillyhills.se

Om jag spelar döööööööööööööööööööööd så kan hon inte lämna mig!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, helskön bild, kramar Fia

2009-03-14 @ 20:53:04
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanna

Här har det snusats på valpar hela dagen lång!

2009-03-14 @ 23:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0