Lite träning

Att gömma saker i trädgården är ju enkelt när man inte har så mycket tid för annan träning. Gozzi sitter och väntar vid ytterdörren medan jag gömmer allt från vantar till leksaker. Oj vad det nosas och letas i alla hörn. Så avlämnas grejerna med högt buren svans. Men det ser nog lite roligt ut när jag springer runt i trädgården kors och tvärs för att det inte ska vara för enkelt för Gozzi att hitta. Ibland lägger jag ner saken men plockar upp den igen och så släpar jag den lite och så kan det ju hamna något över som lite grenar eller löv. Ibland släpar jag runt en dummy med fasanextrakt på i trädgården och det tycker Gozzy luktar gott.

Va jobbigt det är att vänta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0