Gozzibarn

Idag fick jag nya bilder på Gozzibarnen. Ali berättade att de två valpar hon själv valt att behålla heter Tetra och Darcy.






Det ska bli kul och följa de små Gozzibarnen i deras nya familjer framöver.

Gozzi blev glad när jag hämtade honom idag. Han har luktat och luktat på mina kläder, så jag känner mig rätt så avslöjad var jag varit. Jag tror att Gozzi gillat en hund till i familjen, han så väl som jag så är vi sällskapssjuka. 

Tack Annelie och Andreas för att ni passade Gozzi när jag var i Stockholm och hoppas ni inte blev allt för avskräckta av hans smitning. Jag ska ha bättre pli på honom till nästa gång.
;-) 


Kommentarer
Postat av: Sara

Men! De är ju så söta så det nästan är olagligt! :)

2009-03-19 @ 16:23:16
URL: http://sarasaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0