Balder

Denna lilla sötnos ska jag få äran att gosa med i två dagar. På måndag åker jag med flyget till Stockholm för att träffa Gozzis systers valpar som blir 6 veckor på söndag.  Nu när det inte blir någon resa till England för att träffa Gozzis valpar så håller jag mer än gärna tillgodo med systerbarnen. Fick mail från gozzibarnen idag och alla valparna är tingade utom två som Ali själv ska behålla för avel. Med tanke på att hon redan har 10 stycken innan så är två mer eller mindre inget, märks knappast, 10 eller 12. Men framöver bler det en resa till Ali och vi har även planerat att låta en av Alis tikar para sig med Gozzi igen och då ska vi få tillökning i vår familj. Det ser jag fram emot.


Balder fem veckor, så söt så man ....... har Gozzi varit så liten.

Gozzi får vara i Kalmar medan jag åker till Stockholm. Andreas är ledig från jobbet så det passade ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0