Djur på stan

Med hjälp av snyggGozzi kammade jag hem andra priset i kategorin "Djur på stan" i BLT:s fototävling. Det var 47 st som deltog i tävlingen. Så i morgon ska jag och Gozzi dra in till stan för att hämta vårt pris. Jag är så NYFIKEN.
Om ni oxå är nyfikna på hur bilden ser ut så kan man gå in på BLT:s kundtjänst för att kolla. 
Så jag säger grattis till Gozzi och så klappar jag mig själv lite på min axel.

Igår kväll så körde vi till Öland på en snabbtur. Bara jag säger Öland så hoppar Gozzi ut ur korgen och rusar till bilen. Idag passade jag på att ta lite lite kort på Viktoria när hon satt och gosade med Gozzi.. 



Gozzi har blivit så ompysslad av Viktoria idag, att han ville inte åka med mig hem ikväll. Efter mycket tjat kom han till bilen med blytunga ben.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0