Nu är det bara 18 dagar kvar

Om allt går som det ska så kommer Gozzis bebisar om ca18 dygn. Gå gärna in på www.blitzanmunsterlanders.co.uk och kolla runt lite på Alis hundar. Den tiken som Gozzi parade sig med heter Diva, hon har en egen chat där man kan läsa lite om vad som händer.



När Gozzi var bebis.

Gozzi ligger tvåa från vänster. Tre tikvalpar och tre hanar. Tänk att denna stora håriga hund varit så liten, fattar ni hur söt man kan va som valp. Uppfödaren kallade Gozzi för Nutten eftersom han var minst i kullen, det kan man inte tro när man ser honom nu. Men alla valparna skulle heta något på G, så Garp blev det. Jag kände att Garp var inget bra namn att ropa så jag bestämde mig för att byta.Jag tänkte först döpa honom till Gutten eftersom Gozzis pappa är från Norge, men så tänkte jag på Gossen, så svängde jag till det lite och så blev det Gozzi. Mycket passande namn till honom.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

spännande vi håller tummarna!

2009-01-10 @ 08:31:12
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0