Ali och Diva

Jag har fått mail och bilder från Ali som var här från England och parade sin tik Diva med Gozzi. Nu är det bara 7 dagar kvar till beräknad nedkomst. Ali skrev i sitt mail att Diva är mycket rund om magen och hon tror det är många valpar, hon önskar 6 tikar och 4 hanar, många har visat intresse för just denna kullen. Tanken är att vi ska åka dit för att kolla på valparna någon gång i mars, om jag vågar. Risken att jag kommer bli mycket valpsugen är otoligt stor. Då är det nästa bättre och inte ha träffat godingarna. Som det ser ut nu så finns det inte utrymme för en valp att träna och ge samma möjlighet till bra uppfostran som Gozzi fick. Jag tycker ju att det är så kul me utställning och det kräver ju också en hel del tid att åka runt på. Jag kommer ju få massor av bilder på bebisarna som man kan njuta av på håll. Gozzis kompis Tilly ska ju ha valpar snart så vi kan ju åka dit och pussa lite på dom om man blir jättesugen.  
Så nu är det bara att hålla tummarna att allt går bra :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Tummarna hållna!

2009-01-20 @ 15:28:13
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Også skal du være valpevakt for Annicas valper har jeg hørt. Da blir du nok bra valpesugen tenker jeg ;-)

2009-01-21 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0