Tankar från Gozzikorgen

Nu sitter hon där igen. Hängande över datorn för att kolla på de små "prins"korvarna med prickar på. "Oh va söta" säger hon med drömmande blick. "Ska vi ha en med många prickar eller få prickar" hör jag henne mumla. Vem bryr sig om prickar. För mig får den gärna vara brun. Jag har hört henne prata i telefon, senast i gårkväll att någon valp blir det inte. Jag känner mig redo för att ta hand om en av mina söner, jag skulle lära den allt jag kan. "Det går fort" hör jag henne säga. "Det är inte mycket som fastnat i ditt huvud under dessa fyra årens träning" säger hon. Jag vet att jag är en ansvarsfull pappa och min son ska inte behöva vara på dagis. Jag skulle ta mitt ansvar och uppfrostra honom till en bra och klok hund. Det finns plats i min korg om jag makar lita på mig. Snälla!!!! kan ingen övertala henne.......

Denna blir bra, tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, heja Gozzi. Klart du ska ha en liten parvel att uppfostra och visa din fantastiska papparoll för och dela Gozzikorgen med. Pussa matte mycket och bär in posten och var en supersnäll voffing så kanske det går vägen, lycka till. Nospussar från Fia och Alex

2009-02-10 @ 19:31:30
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanna och Viggo

Hejja gozzi!! (våra planer är lite hemliga än)

2009-02-10 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0