Min tråkiga matte!

Jag ligger i min korg och drömmer om gamla tider. Jag har för tillfället världens tråkigaste matte. Hon jobbar, sover, så en lite kisserunda, äter, möte, ännu mindre kisserunda, packa och bära saker runt i huset, jobbar, en minimal kisserunda, sover, äter, så en lång kisserunda med Jimmie, möte, äta, möte, snabbkiss ute på snögubben, jobba ................ Här får man ligga, jag som måste tränas varje dag för att inte glömma vad jag kan. Men bara vänta, hon ska få lida för detta. Suck suck.......

Foto www.tillyhills.se       Så här galen blir jag på min matte......


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, du får ta hand om matte och så ska du se att det blir mer tid för Gozzi... Kram Fia

2009-02-17 @ 21:25:34
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0