Som det kan bli

Igår var vi på fotboll, först gick matte och jag en runda för att jag skulle få kissa av mig. När vi kom tillbaka var alla där. Min tjejkompis "sian" som matte kallar syan. Men syan var också där och så han som delar ut godis till Triongrabbarna, jag har aldrig smakat men de springer som galna efteråt. Ja, många var dom som kollade på boll, matte hade Nikon med sig för hon skulle ta lite bilder på Dennis.



Nu undrar ni varför mattes väska hänger där, jag skulle visa hur duktig jag är. Matte säger "pissa" på min väska och jag gör det...... mycket lätt tänkte jag och skulle visa hur duktig jag kan vara..... MEN matte sa inte "pissa" HON sa "passa" min väska. Så fel det kan bli. Därför hänger väskan där. Jag har hört den dumpa runt i tvättmaskinen hela morgonen. Men en sak är säker, den luktar mycket bättre nu än innan jag pissade på den.


Vilken jobbig kväll jag har haft. Ni ska bara veta hur hårt det är att vara W-vakt. Inte nog med att jag har blivit runtsläpad i mitt koppel, han har blaskat med mitt vatten.


Snälla.... kan jag få smaka lite?

       

Nu har matte kokat välling och jag får vila mig lite medans w sover och samlar nya krafter tills i morgon.

:-]

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, så det kan bli.. Det är inte alltid lätt att höra vad vi vill eller att förstå människospråket. Kram och sov så gott

2009-08-05 @ 23:25:17
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0