Musgömma

Idag hände en mycket rolig sak. Jag skrattade så jag höll på att tappa andan. Skulle bara gå en snabbrunda med Gozzi när vi var på Öland. Jag gick längs med vägen och kollade på lite blommor som växte i diket. Gozzi rycker till i kopplet och vill över på andra sidan. Jag ser en liten musunge komma kilande. Gozzi börjar nosa på den och musungen vill springa och gömma sig under hans tassar. Gozzi hoppar runt som om han gick på glödande kol. Musungen springer runt till tass efter tass. Till slut är Gozzi uppe i luften med alla tassarna. Det var det roligaste jag sett på länge. Knasiga Gozzi, jag kan snart skriva en serie om honom. Det skulle ju inte vara så svårt att komma på ett passande namn i alla fall. Knass Gozzis vardag.

:-))


Kommentarer
Postat av: Fia

Störtskönt, den vyn på bild hade jag velat se :)

Kram till er båda

2009-08-31 @ 23:06:32
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: edinskan

ha ha,han skulle kanske ha ett par steppskor istället för foppatofflor?

2009-09-02 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0