Va orättvist!

 
Nu ska jag berätta hur orättvist livet kan vara för en snäll jycke som jag. När W var hemma hos oss senast så skulle matte och A äta glass, inget konstigt med det, men jag och W fick kolla på. Det som sedan hände ska jag sent glömma. 

När de hade mumsat i sig glassen, fick W gnaga på glasspinnen, men vad fick jag. INGET!!!!!  W satt där och suttade och sög.

Sen gömde han glasspinnen, men jag kände på lukten att han hade den i handen. När W hade smaskat färdigt så fick han glasspappret att gnaga på. OHHHHHHHHHHHHHHH va fuskigt, jag får inte gnaga pinnar och inte äta papper. 
Tycker inte ni detta är höjden av fräckhet??  När jag försökte sno åt mig pinnen och pappret så skrattade W åt mig och jag såg att han tänkte räcka ut tungan.
 
Söt va......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0